KOUNOU-COFFEE
KOUNOU-COFFEE
Green Coffee Store

ご利用ガイド

KOUNOU - COFFEEにお越しいただき誠にありがとうございます。
快適にご利用いただくための情報を、こちらにまとめました。

Thank you for visiting KOUNOU - COFFEE Green Coffee Store. 

Here is some important information to ensure a pleasant experience.

お届けについて

|送料

税込2万円以上のご購入で送料無料

関東・信越・東海・北陸・関西・中国・四国・九州:¥700(税抜)

北海道・東北・沖縄県への送料はご購入金額に関わらず、一律¥1,000(税抜)となります。

|配達納期

ご注文の際に配達希望日をご指定いただけます。

最短でご注文日の翌々日から配達希望日のご指定が可能です。

配達希望日のご指定がない場合、前日13時までのご注文で2営業日以内に発送します。

Delivery Information

| Shipping Fees 

Free shipping for orders over 20,000 yen (tax included) 

Kanto, Shin'etsu, Tokai, Hokuriku, Kansai, Chugoku, Shikoku, Kyushu: 700 yen (tax excluded) 

Flat rate of 1,000 yen (tax excluded) for Hokkaido, Tohoku, and Okinawa regardless of order amount.


| Delivery Time 

You can specify your preferred delivery date when ordering. 

Earliest delivery is two days after the order date. 

Without a specified date, orders placed before 1 PM will be shipped within 2 business days.

お支払いについて

|以下のお支払い方法をご利用いただけます。


・オンライン決済

クレジットカード決済対応:Visa、Master、JCB、AMEX 

Apple Pay、Google Pay対応 

決済ツール対応:楽天ペイ、au PAY、LINE Pay、FamiPay、PayPay、メルペイなど 

コンビニ決済対応


・銀行振込

※振込手数料はお客様にてご負担ください。

初回取引時のみ前払い、以降は月末締め、翌月末払いとなります。

初回ご注文時に、振込先情報をメールにてご案内いたします。


振込先口座
振込先:住信SBIネット銀行(金融機関コード:0038)
支店名:法人第一支店(支店番号:106 )
口座番号:(普通)2183087
口座名義:コウノウ(カ

Payment Information

| Available payment methods

・Online payment
Credit cards accepted: Visa, Master, JCB, AMEX 
Apple Pay and Google Pay supported 
Payment tools supported: Rakuten Pay, Au Pay, Line Pay, FamiPay, Paypay, Merpay, etc. 
Convenience store payment available.

・Bank transfer

 *Transfer fees are the customer's responsibility. 

First transaction is prepaid; subsequent orders are billed at month-end, payable by the end of the following month. 

Bank details will be provided via email for your first order.


Bank Account Details:

Bank: 住信SBIネット銀行 (Bank Code: 0038) 

Branch: 法人第一支店 (Branch Code: 106) 

Account Type: Ordinary Account (普通)

Number: 2183087 

Account Name: コウノウ(カ

返品・交換について

|不良品

食品のため、原則として返品はお受けしておりませんが、万が一、当店による商品違いや運送上の事故等がございましたら、当店までご連絡ください。

その際、「新しい商品に交換」または「注文をキャンセルしご返金」のいずれかをお選びいただけます。


|返品期限

商品到着後、5日以内にご連絡をお願いいたします。

なお、期限を過ぎた場合は対応いたしかねますので、あらかじめご了承ください。


|返品送料

お客様のご都合による返品の場合、返品にかかる費用はお客様のご負担となります。

それ以外の場合(当店の責任による不備など)については、返送および再発送にかかる送料は弊社が負担いたします。

Returns and Exchanges

| Defective Products 
Generally, we do not accept returns for food products. However, please contact us in case of wrong items or shipping accidents. 
You can choose either "exchange for a new product" or "cancel the order and receive a refund."

| Return Deadline 
Please contact us within 5 days of receiving the product. 
We cannot process returns after this period.

| Return Shipping Costs 
For returns due to customer preference, the customer bears the return shipping costs. 
For other cases (such as errors on our part), we will cover both return and re-shipping costs.
カートに追加しました
- カートへ追加中にエラーが発生しました。もう一度お試しください。
数量を更新しました
- エラーが発生しました。時間をおいて、もう一度お試しください。
カートから削除しました
- 現在、カートからこの商品を削除できません。時間をおいて、もう一度お試しください。